+381 11 3036 142 Ponedeljak - Petak 08:00 - 16:00h

Pon - Pet 08:00 - 16:00h

MOJ RAČUN U DOBROVOLJNOM PENZIJSKOM FONDU

Na ovoj stranici saznajte sve informacije o platformi MOJ RAČUN gde možete da pratite svoje stanje u dobrovoljnom penzijskom fondu, da ažurirate lične podatke i da se prijavite da vam godišnja obaveštenja šaljemo na email adresu.

KAKO DA SE ULOGUJEM?

Kocke

Pozovite nas na broj telefona
011 30 36 142
ili nam pišite na email
info@garant-penzije.eu
kako biste dobili od nas
uputstvo za logovanje na platformu
i privremenu lozinku.

Kada dobijete uputstvo za logovanje…

Prilikom prvog narednog logovanja na portal MOJ RAČUN prikazaće se obaveštenje da je potrebno da unesete “stari PIN” (koji ste dobili od nas)
i da sami kreirate svoju novu lozinku.

Novu lozinku keirate prema parametrima koji su unapred zadati.

Parametri su sledeći: lozinka treba da sadrži najmanje 8 karaktera,
veliko slovo, malo slovo, broj i znak
.

Korisničko ime se ne menja, a novu lozinku koju ste sami kreirali
zapamtite i nemojte je nikako deliti sa trećim licima.

Šta ako zaboravim lozinku?

U slučaju da zaboravite lozinku, odaberite opciju „zaboravljena lozinka“ i pratite dalja uputstva.

 

Ukoliko vam je potrebna pomoć ili dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju. Možete nam se obratiti putem elektronske pošte na adresu info@garant-penzije.eu ili putem telefona na broj 011/30 36 142.

Šta je još važno da znam?

Ukoliko imate više računa, u delu „Info“, pod stavkom „Broj računa“ nalazi se strelica „˅“ gde možete da birate koji račun gledate.

 

Uz to, na platformi MOJ RAČUN možete da ažurirate svoje lične podatke i da se prijavite da vam godišnja obaveštenja šaljemo na email adresu. Pročitajte više u nastavku.

KAKO DA AŽURIRAM SVOJE LIČNE PODATKE?

Kocke

Kada se ulogujete na
platformu MOJ RAČUN,
u glavnom meniju kliknite na
Lični podaci
nakon čega ćete videti svoje
podatke koje možete da menjate.

Koje podatke mogu da ažuriram?

  • Savetujemo da popunite kontakt email adresu i telefon za lakšu i bržu komunikaciju.
  • Adresa za korespodenciju označava adresu gde želite da Vam stižu godišnja obaveštenja. Ona ne mora biti ista kao adresa iz lične karte.
  • Izveštavanje označava na koji način želite da vam šaljemo godišnja obaveštenja.
  • Trenutno, godišnja obaveštenja šaljemo ili na email ili na kućnu adresu (stalna adresa ili adresa za korespodenciju).

Kako da promenim prezime ili stalnu adresu iz lične karte?

Da bismo promenili ove podatke u sistemu, potrebno je da nam dostavite važeću očitanu ličnu kartu ili pasoš sa ažurnim podacima.


Možete doći na našu adresu u Beogradu, Maršala Birjuzova 3-5, svakim radnim danom od 8 do 16 časova.

Takođe, možete se javiti sa ličnim dokumentom u najbližu filijalu DDOR osiguranja. Kolege iz DDOR-a će nam proslediti vaše podatke za ažuriranje.


Ukoliko vam je potrebna pomoć ili dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju. Možete nam se obratiti putem elektronske pošte na adresu info@garant-penzije.eu ili putem telefona na broj 011/30 36 142.

Šta je još važno da znam?

Kako bismo smanjili upotrebu papira i na taj način sačuvali našu planetu, pozivamo vas da iskoristite opciju da vam godišnja obaveštenja šaljemo na email adresu. Pročitajte više u nastavku.

KAKO DA DOBIJAM GODIŠNJA OBAVEŠTENJA NA EMAIL ADRESU?

Kocke

Kada se ulogujete na
platformu MOJ RAČUN,
u glavnom meniju kliknite na
Lični podaci
i u delu Izveštavanje
štiklirajte email.

Bitne informacije…

  • Godišnja obaveštenja o vašem stanju na individualnom računu u fondu šaljemo isključivo na jednu email adresu
  • Jedan način slanja isključuje drugi što znači da godišnja obaveštenja možete da dobijete ili na email ili na kućnu adresu (stalnu adresu ili adresu za korespodenciju)

Kako da se prijavim da dobijam godišnja obaveštenja na email bez logovanja na platformu MOJ RAČUN?

Potrebno da popunite i potpišete dokument Dopunu dokumentacije, kako biste nam dali neophodnu saglasnost za slanje godišnjih obaveštenja putem mejla.


Ukoliko se odlučite za ovu opciju, molimo vas da nas kontaktirate na broj telefona 011/3036-142, ili da nam pišete na email adresu info@garant-penzije.eu kako bismo na najbrži način organizovali prikupljanje potpisane dokumentacije i kopije vašeg identifikacionog dokumenta.

Šta je još važno da znam?

Ukoliko niste dobili godišnje obaveštenje na kućnu adresu ili putem elektronske pošte, u zavisnosti za koju opciju ste se opredelili, molimo vas da nam se javite kako bismo izvršili ažuriranje podataka u sistemu i kako bismo Vam obaveštenje dostavili ponovo.

 

Možete nas kontaktirati putem mejl adrese info@garant-penzije.eu ili putem telefona na broj 011/30 36 142, svakog radnog dana od 8 do 16 časova.