Sve o platformi ”Moj račun”
Uvećavanje vašeg novca za buduću privatnu penziju je jedina stvar kojom se mi bavimo!
1
Kako da se
ulogujem
Pozovite nas na broj telefona
011 30 36 142
ili nam pišite na email
info@garant-penzije.eu
kako biste dobili od nas uputstvo za logovanje na platformu i privremenu lozinku.
1
Kako da se
ulogujem
Kada dobijete uputstvo za logovanje…
Prilikom prvog narednog logovanja na portal MOJ RAČUN prikazaće se obaveštenje da je potrebno da unesete “stari PIN” (koji ste dobili od nas) i da sami kreirate svoju novu lozinku.
Novu lozinku kreirate prema parametrima koji su unapred zadati.
Parametri su sledeći: lozinka treba da sadrži najmanje 8 karaktera, veliko slovo, malo slovo, broj i znak.
Korisničko ime je vaš JMBG i ne menja se, a novu lozinku koju ste sami kreirali zapamtite i nemojte je nikako deliti sa trećim licima.
Šta ako zaboravim lozinku?
U slučaju da zaboravite lozinku, odaberite opciju „zaboravljena lozinka“ i pratite dalja uputstva.
Ukoliko vam je potrebna pomoć ili dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju. Možete nam se obratiti putem elektronske pošte na adresu info@garant-penzije.eu ili putem telefona na broj 011/30 36 142.
Šta je još važno da znam?
Ukoliko imate više računa, u delu „Info“, pod stavkom „Broj računa“ nalazi se strelica „˅“ gde možete da birate koji račun gledate.
Uz to, na platformi MOJ RAČUN možete da ažurirate svoje lične podatke i da se prijavite da vam godišnja obaveštenja šaljemo na email adresu. Pročitajte više u nastavku.
2
Kako da ažuriram
svoje lične podatke?
Kada se ulogujete na platformu MOJ RAČUN, u glavnom meniju kliknite na Lični podaci nakon čega ćete videti svoje podatke koje možete da menjate.
2
Kako da ažuriram
svoje lične podatke?
Koje podatke mogu da ažuriram?
Savetujemo da popunite kontakt email adresu i telefon za lakšu i bržu komunikaciju.
Adresa za korespodenciju označava adresu gde želite da Vam stižu godišnja obaveštenja. Ona ne mora biti ista kao adresa iz lične karte.
Izveštavanje označava na koji način želite da vam šaljemo godišnja obaveštenja.
Trenutno, godišnja obaveštenja šaljemo ili na email ili na kućnu adresu (stalna adresa ili adresa za korespodenciju).
Šta ako zaboravim lozinku?
Da bismo promenili ove podatke u sistemu, potrebno je da nam dostavite važeću očitanu ličnu kartu ili pasoš sa ažurnim podacima.
Možete doći na našu adresu u Beogradu, Maršala Birjuzova 3-5, svakim radnim danom od 8 do 16 časova. Takođe, možete se javiti sa ličnim dokumentom u najbližu filijalu DDOR osiguranja. Kolege iz DDOR-a će nam proslediti vaše podatke za ažuriranje.
Ukoliko vam je potrebna pomoć ili dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju. Možete nam se obratiti putem elektronske pošte na adresu info@garant-penzije.eu ili putem telefona na broj 011/30 36 142.
Šta je još važno da znam?
Kako bismo smanjili upotrebu papira i na taj način sačuvali našu planetu, pozivamo vas da iskoristite opciju da vam godišnja obaveštenja šaljemo na email adresu. Pročitajte više u nastavku.
3
Kako da dobijam
godišnja obaveštenja
na email adresu?
Kada se ulogujete na platformu MOJ RAČUN, u glavnom meniju kliknite na Lični podaci i u delu Izveštavanje štiklirajte email.
3
Kako da dobijam
godišnja obaveštenja
na email adresu?
Bitne informacije…
Godišnja obaveštenja o vašem stanju na individualnom računu u fondu šaljemo isključivo na jednu email adresu
Jedan način slanja isključuje drugi što znači da godišnja obaveštenja možete da dobijete ili na email ili na kućnu adresu (stalnu adresu ili adresu za korespodenciju)
Kako da se prijavim da dobijam godišnja obaveštenja na email bez logovanja na platformu MOJ RAČUN?
Potrebno da popunite i potpišete dokument Dopunu dokumentacije, kako biste nam dali neophodnu saglasnost za slanje godišnjih obaveštenja putem mejla.
Ukoliko vam je potrebna pomoć ili dodatne informacije, stojimo vam na raspolaganju. Možete nam se obratiti putem elektronske pošte na adresu info@garant-penzije.eu ili putem telefona na broj 011/30 36 142.
Šta je još važno da znam?
Ukoliko niste dobili godišnje obaveštenje na kućnu adresu ili putem elektronske pošte, u zavisnosti za koju opciju ste se opredelili, molimo vas da nam se javite kako bismo izvršili ažuriranje podataka u sistemu i kako bismo Vam obaveštenje dostavili ponovo.
Možete nas kontaktirati putem mejl adrese info@garant-penzije.eu ili putem telefona na broj 011/30 36 142, svakog radnog dana od 8 do 16 časova.