Sve o platformi ”Moj račun”

Uvećavanje vašeg novca za buduću privatnu penziju je jedina stvar kojom se mi bavimo!

1

Kako da se

ulogujem

Pozovite nas na broj telefona

011 30 36 142

ili nam pišite na email
info@garant-penzije.eu


kako biste dobili od nas uputstvo za logovanje na platformu i privremenu lozinku.

1

Kako da se

ulogujem

Kada dobijete uputstvo za logovanje…

  • Prilikom prvog narednog logovanja na portal MOJ RAČUN prikazaće se obaveštenje da je potrebno da unesete “stari PIN” (koji ste dobili od nas) i da sami kreirate svoju novu lozinku.

  • Novu lozinku kreirate prema parametrima koji su unapred zadati.

  • Parametri su sledeći: lozinka treba da sadrži najmanje 8 karaktera,
veliko slovo, malo slovo, broj i znak.

  • Korisničko ime je vaš JMBG i ne menja se, a novu lozinku koju ste sami kreirali
zapamtite i nemojte je nikako deliti sa trećim licima.

2

Kako da ažuriram

svoje lične podatke?

Kada se ulogujete na  platformu MOJ RAČUN, u glavnom meniju kliknite na Lični podaci nakon čega ćete videti svoje podatke koje možete da menjate.

2

Kako da ažuriram

svoje lične podatke?

Koje podatke mogu da ažuriram?

  • Savetujemo da popunite kontakt email adresu i telefon za lakšu i bržu komunikaciju.

  • Adresa za korespodenciju označava adresu gde želite da Vam stižu godišnja obaveštenja. Ona ne mora biti ista kao adresa iz lične karte.

  • Izveštavanje označava na koji način želite da vam šaljemo godišnja obaveštenja.

  • Trenutno, godišnja obaveštenja šaljemo ili na email ili na kućnu adresu (stalna adresa ili adresa za korespodenciju).

3

Kako da dobijam

godišnja obaveštenja

na email adresu?

Kada se ulogujete na  platformu MOJ RAČUN,  u glavnom meniju kliknite na Lični podaci i u delu Izveštavanje štiklirajte email.

3

Kako da dobijam

godišnja obaveštenja

na email adresu?

Bitne informacije…

  • Godišnja obaveštenja o vašem stanju na individualnom računu u fondu šaljemo isključivo na jednu email adresu

  • Jedan način slanja isključuje drugi što znači da godišnja obaveštenja možete da dobijete ili na email ili na kućnu adresu (stalnu adresu ili adresu za korespodenciju)

Želim da se učlanim samostalno online

Izaberi fond, popuni svoje podatke i zovemo te da dogovorimo potpisivanje.

Potrebna mi je pomoć oko prijave

Ako ti treba pomoć oko izbora fonda ili imaš dodatno pitanje, popuni kontakt formu i odgovorićemo ti najkraćem roku.